معرفی اجمالی انتشارات کتب پزشکی حیدری بجنورد
نوشته شده توسط : پزشک و درمان

معرفی اجمالی انتشارات کتب پزشکی حیدری بجنورد

سلام و درود به همه فرهیختگان استان خراسان شمالی
با رشد و پیشرفت دانش پزشکی، نیاز دانشجویان و اساتید رشته‌های علوم پزشکی به منابع مورد نیاز بیش از پیش احساس شد . برای پاسخگویی به این نیاز  در زمینه نشر و فروش کتب پزشکی و شناسایی نیاز جامعه پزشکی در سال ۱۳۹۲ انتشارات حیدری افتتاح شد.
این انتشارات سعی در برداشتن گامی هرچند کوچک در زمینه خدمات رسانی علمی به استادان و دانشجویان علوم پزشکی داشت . حاصل سالها تلاش این انتشاراتی معتبر ، چاپ، نشر و ترجمه بیش از چند صد عنوان از جدیدترین و به‌روزترین عناوین کتابهای رشته‌های پزشکی و چاپ چندین هزار عنوان کتابهای لاتین پزشکی بوده است .

سعی انتشارات حیدری استفاده از اساتید مجرب و بنام جهت ترجمه و تالیف منابع مورد نیاز دانشجویان رشته‌های علوم پزشکی بوده است.

انتشارات حیدری علاوه بر چاپ و نشر کتب پزشکی با شناسایی زمینه‌های بازار فروش و در دسترس قرار دادن منابع به گروه هدف اقدام به راه‌اندازی چندین فروشگاه مستقل نشر حیدری در شهرهای مختلف از جمله تهران – اراک – خرم آباد و بجنورد و …. کرده است.
انتشارات حیدری شعبه بجنورد با توجه به عدم وجود فروشگاه اختصاصی کتب پزشکی در استان خراسان شمالی توسط خانم نجمی طرقی راه اندازی شد و جزو شعبات برتر و ممتاز انتشارات محسوب می شود. شروع به کار فروشگاه در شهر بجنورد با استقبال دانشجویان، اساتید و مسئولین دانشکده‌های پزشکی استان مواجه شده  است.

برای دسترسی جامعه پزشکی استان خراسان شمالی و همچنین سایر دانشجویان در سرتاسر کشور به کتب منتشر شده نشر حیدری می تواننداز طریق زیر اقدام به خرید و سفارش کتاب دهند:

آدرس: خراسان شمالی ، بحنورد ، پارکشهر ،بلوار استقلال ، استقلال 16
 

شماره تماس : ۰۹۳۷۷۴۲۰۰۱۷





:: برچسب‌ها: خراسان شمالی , انتشارات , کتب پزشکی حیدری , بجنورد ,
:: بازدید از این مطلب : 503
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: